ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ
-
Μελέτες, Νέες Κυκλοφορίες, Πανεπιστημιακά
Φαινομελογία & Αισθητική των μέσων & σωματικότητα στη ψηφιακή εποχή
Μελέτες, Νέες Κυκλοφορίες, ΠανεπιστημιακάΦαινομελογία & Αισθητική των μέσων & σωματικότητα στη ψηφιακή εποχή
Το βιβλίο πραγματεύεται την πολιτισμική λογική των μέσων στη μεταψηφιακή εποχή μέσα από μια φαινομενολογική προσέγγιση του φαινομένου, στον ίδιο χρόνο μελετά το αισθητικό σε σχέση με το πολιτικό όπως αυτό αρθρώνεται από τις αρχές του 21ου αιώνα και τις απαρχές της μεταδικτυακής τέχνης μέχρι την περίοδο της πανδημίας και του βιοτρόμου. Πρόκειται για τρία κεφάλαια με εισαγωγή και επίλογο όπου εκτός των άλλων προτείνεται μια γενεαλογία της σωματικότητας και της ψηφιακής απεικόνισης του σώματος στο καθεστώς μιας νέας αισθητικής των μέσων. Πως η ψηφιακή υπαρκτότητα και η μετα-ανθρώπινη υποτιθέμενη αφήγηση ουσιαστικά αποτελεί μέρος της μετα-αλήθειας και της τροπικής της νέας βιοπολιτικής σε σχέση με τη χειραγώγηση του βιώματος.
SKU: n/a -
Βιβλιοθήκη Δικαίου, Νέες Κυκλοφορίες, Πανεπιστημιακά
ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ: ΕΛΛΑΔΑ – ΕΥΡΩΠΗ (ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Βιβλιοθήκη Δικαίου, Νέες Κυκλοφορίες, ΠανεπιστημιακάΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ: ΕΛΛΑΔΑ – ΕΥΡΩΠΗ (ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κύριος σκοπός του παρόντος συλλογικού έργου είναι η υποστήριξη της διδασκαλίας του μαθήματος επιλογής Δίκαιο και Θρησκεία, που παρέχεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενόψει μάλιστα και της παρατηρούμενης ελλέιψεως ολοκληρωμένων και έγκυρων σχετικών έργων.
Το μάθημα αυτό διαπνέεται από την πολυεδρική επιστημονική προσέγγιση των νέων νομικών δεδομένων που θέτει κατά τις τελευταίες δεκαετίες η ανάδυση καινοφανών προκλήσεων από την επιρροή της θρησκείας στον ελληνικό και ευρωπαϊκό δημόσιο χώρο, όπως το γεγονός αυτό επιμαρτυρείται από την προϊούσα αύξηση της συναφούς νομολογίας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Η δεύτερη αναθεωρημένη έκδοση του έργου περιλαμβάνει μελέτες συναδέλφων και μη, οι οποίοι τιμούν με τη διδασκαλία τους το μάθημα, προσθέτοντας επιστημονική ποιότητα και σύγχρονους προβληματισμούς σε επίκαιρα ζητήματα της πολυεπίπεδης θεματικής τους.
Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου
SKU: n/a -
Θεολογικά & Ιστορικά, Νέες Κυκλοφορίες
1920 THE SYNODICAL ENCYCLICAL “UNTO THE CHURCHES OF CHRIST EVERYWHERE”
Θεολογικά & Ιστορικά, Νέες Κυκλοφορίες1920 THE SYNODICAL ENCYCLICAL “UNTO THE CHURCHES OF CHRIST EVERYWHERE”
The 1920 Encyclical is proof of the Great Church’s sensitivity toward a good witness in a world that is constantly changing and evolving. The references in the Encyclical to the signs of the times remind us of the Church’s eternal duty to speak “of the hope that is in us” (1 Peter 3:15) amid historical challenges and to highlight the same positive challenge for humankind, culture, and civilizations, in every era. It also confirms that an introverted. Orthodoxy cannot give this testimony. Isolationism does not correspond to the essence of the Gospel and has never benefited the Church […]
One hundred years ago, the Great Church expressed through the Synodical Encyclical “Unto the Churches of Christ Everywhere” its anguish over the fact of division of the Christian world and proposed concrete steps towards unity through the common witness and cooperation of the Churches, primarily in practical matters. Today we, too are fighting for the course of the Ecumenical Movement after many decades of intense activity in this area. The difficulties of this project are obvious, but so are the positive perspectives and possibilities. We continue, with trust in God’s providence and with an immovable common goal, as formulated by the Holy and Great Synod of the Orthodox Church, the “final restoration of unity in right faith and love.”
An Extract from the Greeting
by His All-Holiness
Ecumenical Patriarch BartholomewSKU: n/a -
Θεολογικά & Ιστορικά, Νέες Κυκλοφορίες, Πανεπιστημιακά
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΥ
Το βαρυσήμαντο έργο χωρίζεται σε τέσσερα μέρη.
Το πρώτο μέρος περιέχει υπομνήσεις εκκλησιαστικών γεγονότων στην Κωνσταντινούπολη, που αρχίζουν χρονολογικά (Ιανουάριος-Δεκέμβριος) από το 330 έως το 1901. Αναγράφονται οι γεννήσεις και οι θάνατοι των ιστοριογράφων στους οποίους οφείλεται η απομνημόνευση πολλών γεγονότων. Εκδίδονται τέσσερα στιχουργήματα περί πυρκαγιών, που σημειώθηκαν στην Κωνσταντινούπολη: του Βαρνάβα Κυπρίου, του Κωνσταντίνου Καρατζά (1728) και του Κωνσταντίνου Δαπόντε (1755, 1756). Παρουσιάζονται τα σωζόμενα ιερά σκεύη και αρχιερατικά άμφια του πατριαρχικού ναού. Ακόμα τα άγια λείψανα του πατριαρχικού ναού, όπως τεμάχια των αγίων Χαραλάμπους, Τρύφωνος, Ιωάννου του Ελεήμονος, του οσίου Αντωνίου, του αγίου Ανθίμου του Σηλυβριανού και του αγίου Γεωργίου.
Το δεύτερο μέρος ασχολείται με το συναξάρι της Αγίας Εκκλησίας των Κωνσταντινουπολιτών, το οποίο περιέχει ακίνητες και κινητές εορτές τους έτους, στις οποίες γίνεται λόγος για ναούς και μονές, που τιμώνται στη μνήμη τους και στην περιοχή, που βρισκόταν και εόρταζαν. Τέλος, υπάρχουν συνάξεις κινητών εορτών κατά την περίοδο του Τριωδίου.
Το τρίτο μέρος παρουσιάζει ημερολόγιο πανηγύρεων της Κωνσταντινούπολης, των περιοχών εντός των τειχών της πόλεως, τον απέναντι και πέριξ, καθώς και των Πριγκηποννήσων. Επίσης εορτολόγιο πανηγύρεων από τον Ιανουάριο μέχρι τον Δεκέμβριο με σημαντικές εκκλησιαστικές και ιστορικές ειδήσεις περί ναών, αγιασμάτων, σωματείων, που εορτάζουν και πανηγυρίζουν.
Το τέταρτο μέρος περιέχει πατριαρχικά και κοινοτικά γράμματα από το 1601 έως το 1813. Συγκεκριμένα τόμο του Πατριάρχου Γρηγορίου Ε΄ περί των εκκλησιαστικών μεριδίων λεγομένων γεδικίων (στασιδίων) (1807) και κατάστιχο (1696-1804) του ναού της Θεοτόκου Καφατιανής. Γράμμα του Πατριάρχου Σαμουήλ Α΄ περί του ναού της Θεοτόκου Εγρίκαπι (1766) και έγγραφα της κοινότητας Μεγάλου Ρεύματος από το 1768 κ. εξ. Γράμματα των πατριαρχών Γρηγορίου Ε΄ (1798) και Νεόφυτου Ζ΄ περί της σχολής Μεγάλου Ρεύματος (1800), υποσχετικό ψαράδων (1797), γράμματα Ιωάννου Γεωργίου (1797) και Πατριάρχου Νεοφύτου Ζ΄ (1801), σημειώματα και έγγραφα περί της κοινότητας Σταυροδρομίου. Γράμματα πατριαρχών Τιμοθέου Β΄ (1615), Καλλινίκου Δ΄ περί των σχολών (1805), Γεράσιμου Γ΄ (1796) και Κωνσταντίου Α΄ (1831) περί των σχολών Μουχλίου, Γρηγορίου Ε΄ (1798), Ιερεμίου Δ΄ (1809) και Κυρίλλου ΣΤ΄ (1813) περί της σχολής Εδιρνέκαπι και Κυρίλλου ΣΤ΄ περί της σχολής Τζιβαλίου.
SKU: n/a
ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ & ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
-
Θεολογικά & Ιστορικά, Θρησκευτικά, Πανεπιστημιακά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΠΟΥΔΗ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ
Η Εισαγωγή ομοιάζει με την Κατήχηση της Εκκλησίας, η οποία εισάγει τους ανθρώπους στο μυστήριο της πίστεως. Όμως για να γίνουν χριστιανοί, χρειάζεται να ακολουθήσει το βάπτισμα και η δική τους συνεργία στη χάρη του Θεού.
Για τους χριστιανούς θεολογία δεν είναι ο λόγος που αρθρώνει ο άνθρωπος για τον Θεό, αυτό δηλαδή που μπορεί να συλλάβει με τις διανοητικές του δυνάμεις και στη συνέχεια να το περιγράψει με ποικίλους εκφραστικούς τρόπους, αλλά αυτό που ο Θεός αποκαλύπτει στους ανθρώπους. Πρόκειται για τον αποκαλυπτικό Λόγο του Θεού, που παίρνει ανθρώπινη μορφή, για να οδηγήσει τους ανθρώπους στον Θεό Πατέρα, την πηγή της ζωής και της αλήθειας. Η Ορθόδοξη Θεολογία στηρίζεται στη διερεύνηση της Αγίας Γραφής και στόχος της σε όλες τις εποχές και σήμερα είναι να μεταδίδει στους ανθρώπους το μήνυμα της σωτηρίας του Ιησού Χριστού. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)SKU: 146 -
Θεολογικά & Ιστορικά, Θρησκευτικά
ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΑΣ
“Τα ίδια τα πράγματα μαρτυρούν ότι ακόμη και τώρα η ζωή αναγεννά πολλούς με τη βοήθεια του Θεού, οι οποίοι από το έσχατο κακό μέσω της αρετής άλλαξαν πορεία και θεωρήθηκαν θαύμα σύμφωνα με κάθε θεωρία και πράξη. Άλλους από αυτούς όμως τους προβάλλουν διάφορες πόλεις και χώρες σαν κάποια δικά τους κοσμήματα και καυχήματα, ωστόσο η περίφημη και ξακουστή Λακεδαίμων, την οποία κάθε πεζό και ποιητικό κείμενο την έχει παρουσιάσει ως θαύμα, προβάλλει μεγαλύτερο θαύμα και στολίδι από τον εαυτό της, τον ιερό Θεόκλητο, έναν επιφανή και γνωστό άντρα για τα κατορθώματά του…” (Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)
SKU: 841
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ
-
Πανεπιστημιακά
Εισαγωγή στην Ιστορία του Ισλαμικού Κόσμου (B’ Τόμος)
Περιεχόμενα
Πρόλογος
Αντί Προλόγου
Εισαγωγή
Πρώτο Μέρος – Το Ισλάμ ως θρησκεία και ιδεολογία
Δεύτερο Μέρος – Οι Ομαϋάδες και το χαλιφάτο της Δαμασκού (661-750)
Τρίτο Μέρος – Η περίοδος των Αββασίδων και το χαλιφάτο της Βαγδάτης
Τέταρτο Μέρος – Η περίοδος των Φατιμίδων της Αιγύπτου
Επίλογος
Παράρτημα
Συντομογραφίες
Βιβλιογραφία
Χάρτες
Εικονογραφημένο Υλικό
SKU: n/a -
Θεολογικά & Ιστορικά, Θρησκευτικά, Πανεπιστημιακά
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Το παρόν πόνημα πραγματεύεται επιλεκτικώς ορισμένα γεγονότα από την ιστορική διαδρομή της Εκκλησίας κατά την περίοδο της β’ Χιλιετίας. Έχοντας ως αφετηρία το τραγικό γεγονός του Σχίσματος του 1054 με τη διακοπή των κανονικών εκκλησιαστικών σχέσεων Ανατολής – Δύσης προσεγγίζει με τη δέουσα επιστημονική μεθοδολογία τα σημαντικότερα συμβάντα που συνέβαλαν στη διαμόρφωση του σύγχρονου κατακερματισμένου χριστιανικού κόσμου. Εξετάζει τα βασικά χαρακτηριστικά των επιμέρους χριστιανικών παραδόσεων και προσδιορίζει τις μεταξύ τους διαφορές, οι οποίες αποτέλεσαν κατά καιρούς πεδίο τριβής και έντασης με την εκδήλωση ακόμη και ακραίων φαινομένων μισαλλοδοξίας και φανατισμού, ιδίως στον ευρωπαϊκό χώρο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις προσπάθειες των Ορθοδόξων για την αποκατάσταση της εκκλησιαστικής ενότητας με τη Δύση και στη θεσμική λειτουργία του Οικουμενικού Πατριαρχείου κατά την Οθωμανική περίοδο.
Περιεχόμενα
Προλογικό Σημείωμα σελ. 7-20
- Εκκλησιαστική Κρίση και Διάσπαση του Χριστιανικού Κόσμου (Θ’-ΙΑ’ ΑΙ.) σελ 21-60
- Σταυροφορικές Εκστρατείες της Δύσης στην Ανατολή (ΙΑ’-ΙΕ’ ΑΙ.) σελ 61-108
- Ορθόδοξη Εκκλησία σελ 109-698
- Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία σελ 699-798
- Προτεστάντες σελ 799-838
SKU: 1414 -
Πανεπιστημιακά
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
Η ανάπτυξη της βιομηχανίας, είχε ως αποτέλεσμα την άυξηση της ευρημερίας μας, μέσω των παραγόμενων προϊόντων, αλλά παράλληλα και την αύξηση των αποβλήτων, με δυσμενείς επισπτώσεις στο περιβάλλον.
Η πρόοδος της επιστήμης και της τεχνολογίας δεν μπορεί φυσικά να σταματήσει. Είναι αδιανόητη η ζωή χωρίς πρόοδο και προαγωγή. Από την άλλη πλευρά όμως, πρέπει να συγκρατηθούμε, γιατί μπορεί να οδηγηθούμε σε αδιέξοδο.[…]
(από το πρόλογο του βιβλίου)SKU: 216 -
Θεολογικά & Ιστορικά, Νέες Κυκλοφορίες, Πανεπιστημιακά
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΥ
Το βαρυσήμαντο έργο χωρίζεται σε τέσσερα μέρη.
Το πρώτο μέρος περιέχει υπομνήσεις εκκλησιαστικών γεγονότων στην Κωνσταντινούπολη, που αρχίζουν χρονολογικά (Ιανουάριος-Δεκέμβριος) από το 330 έως το 1901. Αναγράφονται οι γεννήσεις και οι θάνατοι των ιστοριογράφων στους οποίους οφείλεται η απομνημόνευση πολλών γεγονότων. Εκδίδονται τέσσερα στιχουργήματα περί πυρκαγιών, που σημειώθηκαν στην Κωνσταντινούπολη: του Βαρνάβα Κυπρίου, του Κωνσταντίνου Καρατζά (1728) και του Κωνσταντίνου Δαπόντε (1755, 1756). Παρουσιάζονται τα σωζόμενα ιερά σκεύη και αρχιερατικά άμφια του πατριαρχικού ναού. Ακόμα τα άγια λείψανα του πατριαρχικού ναού, όπως τεμάχια των αγίων Χαραλάμπους, Τρύφωνος, Ιωάννου του Ελεήμονος, του οσίου Αντωνίου, του αγίου Ανθίμου του Σηλυβριανού και του αγίου Γεωργίου.
Το δεύτερο μέρος ασχολείται με το συναξάρι της Αγίας Εκκλησίας των Κωνσταντινουπολιτών, το οποίο περιέχει ακίνητες και κινητές εορτές τους έτους, στις οποίες γίνεται λόγος για ναούς και μονές, που τιμώνται στη μνήμη τους και στην περιοχή, που βρισκόταν και εόρταζαν. Τέλος, υπάρχουν συνάξεις κινητών εορτών κατά την περίοδο του Τριωδίου.
Το τρίτο μέρος παρουσιάζει ημερολόγιο πανηγύρεων της Κωνσταντινούπολης, των περιοχών εντός των τειχών της πόλεως, τον απέναντι και πέριξ, καθώς και των Πριγκηποννήσων. Επίσης εορτολόγιο πανηγύρεων από τον Ιανουάριο μέχρι τον Δεκέμβριο με σημαντικές εκκλησιαστικές και ιστορικές ειδήσεις περί ναών, αγιασμάτων, σωματείων, που εορτάζουν και πανηγυρίζουν.
Το τέταρτο μέρος περιέχει πατριαρχικά και κοινοτικά γράμματα από το 1601 έως το 1813. Συγκεκριμένα τόμο του Πατριάρχου Γρηγορίου Ε΄ περί των εκκλησιαστικών μεριδίων λεγομένων γεδικίων (στασιδίων) (1807) και κατάστιχο (1696-1804) του ναού της Θεοτόκου Καφατιανής. Γράμμα του Πατριάρχου Σαμουήλ Α΄ περί του ναού της Θεοτόκου Εγρίκαπι (1766) και έγγραφα της κοινότητας Μεγάλου Ρεύματος από το 1768 κ. εξ. Γράμματα των πατριαρχών Γρηγορίου Ε΄ (1798) και Νεόφυτου Ζ΄ περί της σχολής Μεγάλου Ρεύματος (1800), υποσχετικό ψαράδων (1797), γράμματα Ιωάννου Γεωργίου (1797) και Πατριάρχου Νεοφύτου Ζ΄ (1801), σημειώματα και έγγραφα περί της κοινότητας Σταυροδρομίου. Γράμματα πατριαρχών Τιμοθέου Β΄ (1615), Καλλινίκου Δ΄ περί των σχολών (1805), Γεράσιμου Γ΄ (1796) και Κωνσταντίου Α΄ (1831) περί των σχολών Μουχλίου, Γρηγορίου Ε΄ (1798), Ιερεμίου Δ΄ (1809) και Κυρίλλου ΣΤ΄ (1813) περί της σχολής Εδιρνέκαπι και Κυρίλλου ΣΤ΄ περί της σχολής Τζιβαλίου.
SKU: n/a
ΜΕΛΕΤΕΣ
-
Θεολογικά & Ιστορικά, Νέες Κυκλοφορίες, Πανεπιστημιακά
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΥ
Το βαρυσήμαντο έργο χωρίζεται σε τέσσερα μέρη.
Το πρώτο μέρος περιέχει υπομνήσεις εκκλησιαστικών γεγονότων στην Κωνσταντινούπολη, που αρχίζουν χρονολογικά (Ιανουάριος-Δεκέμβριος) από το 330 έως το 1901. Αναγράφονται οι γεννήσεις και οι θάνατοι των ιστοριογράφων στους οποίους οφείλεται η απομνημόνευση πολλών γεγονότων. Εκδίδονται τέσσερα στιχουργήματα περί πυρκαγιών, που σημειώθηκαν στην Κωνσταντινούπολη: του Βαρνάβα Κυπρίου, του Κωνσταντίνου Καρατζά (1728) και του Κωνσταντίνου Δαπόντε (1755, 1756). Παρουσιάζονται τα σωζόμενα ιερά σκεύη και αρχιερατικά άμφια του πατριαρχικού ναού. Ακόμα τα άγια λείψανα του πατριαρχικού ναού, όπως τεμάχια των αγίων Χαραλάμπους, Τρύφωνος, Ιωάννου του Ελεήμονος, του οσίου Αντωνίου, του αγίου Ανθίμου του Σηλυβριανού και του αγίου Γεωργίου.
Το δεύτερο μέρος ασχολείται με το συναξάρι της Αγίας Εκκλησίας των Κωνσταντινουπολιτών, το οποίο περιέχει ακίνητες και κινητές εορτές τους έτους, στις οποίες γίνεται λόγος για ναούς και μονές, που τιμώνται στη μνήμη τους και στην περιοχή, που βρισκόταν και εόρταζαν. Τέλος, υπάρχουν συνάξεις κινητών εορτών κατά την περίοδο του Τριωδίου.
Το τρίτο μέρος παρουσιάζει ημερολόγιο πανηγύρεων της Κωνσταντινούπολης, των περιοχών εντός των τειχών της πόλεως, τον απέναντι και πέριξ, καθώς και των Πριγκηποννήσων. Επίσης εορτολόγιο πανηγύρεων από τον Ιανουάριο μέχρι τον Δεκέμβριο με σημαντικές εκκλησιαστικές και ιστορικές ειδήσεις περί ναών, αγιασμάτων, σωματείων, που εορτάζουν και πανηγυρίζουν.
Το τέταρτο μέρος περιέχει πατριαρχικά και κοινοτικά γράμματα από το 1601 έως το 1813. Συγκεκριμένα τόμο του Πατριάρχου Γρηγορίου Ε΄ περί των εκκλησιαστικών μεριδίων λεγομένων γεδικίων (στασιδίων) (1807) και κατάστιχο (1696-1804) του ναού της Θεοτόκου Καφατιανής. Γράμμα του Πατριάρχου Σαμουήλ Α΄ περί του ναού της Θεοτόκου Εγρίκαπι (1766) και έγγραφα της κοινότητας Μεγάλου Ρεύματος από το 1768 κ. εξ. Γράμματα των πατριαρχών Γρηγορίου Ε΄ (1798) και Νεόφυτου Ζ΄ περί της σχολής Μεγάλου Ρεύματος (1800), υποσχετικό ψαράδων (1797), γράμματα Ιωάννου Γεωργίου (1797) και Πατριάρχου Νεοφύτου Ζ΄ (1801), σημειώματα και έγγραφα περί της κοινότητας Σταυροδρομίου. Γράμματα πατριαρχών Τιμοθέου Β΄ (1615), Καλλινίκου Δ΄ περί των σχολών (1805), Γεράσιμου Γ΄ (1796) και Κωνσταντίου Α΄ (1831) περί των σχολών Μουχλίου, Γρηγορίου Ε΄ (1798), Ιερεμίου Δ΄ (1809) και Κυρίλλου ΣΤ΄ (1813) περί της σχολής Εδιρνέκαπι και Κυρίλλου ΣΤ΄ περί της σχολής Τζιβαλίου.
SKU: n/a -
Θεολογικά & Ιστορικά, Νέες Κυκλοφορίες, Πανεπιστημιακά
ΥΣΤΕΡΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ: Χώρος και μορφή στην τέχνη της Κωνσταντινούπολης 1150-1450 (ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΟ)
Θεολογικά & Ιστορικά, Νέες Κυκλοφορίες, ΠανεπιστημιακάΥΣΤΕΡΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ: Χώρος και μορφή στην τέχνη της Κωνσταντινούπολης 1150-1450 (ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΟ)
Το ανά χείρας βιβλίο συνιστά απότοκο ανάγκης για ορθολογική ταξινόμηση και (δι)ερμηνεία των εικαστικών φαινομένων στην μεσαιωνική Ανατολική Ευρώπη, Μικρά Ασία και Εγγύς Ανατολή, ήτοι στο πολιτικό σχήμα που ονομάζουμε, μάλλον συνοπτικώς, Βυζάντιο. Τούτο διότι σπανίζουν στην επιστημονική βιβλιογραφία συνθετικές πραγματείες, ικανές να αντιμετωπίσουν τη βυζαντινή τέχνη ως οργανισμό, με συνοχή και ενέργεια, και να τεκμηριώσουν τη μορφολογική της δομή και τις εξελικτικές της φάσεις.
Η έλλειψη τέτοιων μελετών είναι ενδεικτική των χασμάτων γνώσεως και πληροφορίας που παρουσιάζει το δημοσιευμένο υλικό και κατ’ επέκταση η τεκμηρίωση της προελεύσεως και διαδοχής των στιλιστικών ρευμάτων της ύστερης βυζαντινής εποχής. Το «παράδοξο» της διαμορφώσεως του «παλαιολόγειου» ιδιώματος την περίοδο της Λατινοκρατίας, η σπάνις εικαστικών έργων στην ίδια την πρωτεύουσα του βυζαντινού κράτους στο 12ο και 13ο αιώνα αλλά και μετά το 1320, το χρονολογικό και υφολογικό «ανερμήνευτο» ορισμένων έργων με ιδιάζοντα χαρακτήρα, οι «εσωτερικές» διεργασίες που προηγούνται της καλλιτεχνικής παραγωγής και η συμβολή των χορηγών στην επιλογή του ύφους, οι στιλιστικές διαφοροποιήσεις, οι ανακολουθίες και οι αναδρομές, η ύφεση στην αρχιτεκτονική παραγωγή στα παλαιολόγεια χρόνια, ιδίως μετά τη βασιλεία του Ανδρόνικου Β’, σε συνδυασμό με την οργανική αποσύνδεση αρχιτεκτονήματος και γραπτού διακόσμου, αλλά και η μετά το 1350 συντριπτική αριθμητική υπεροχή των εικόνων εν σχέση με τις τοιχογραφίες, είναι μερικά εκ των πλέον σημαντικών, αλλά δίχως πλήρωση, «κενών» στη γνώση της ύστερης βυζαντινής τέχνης.
Πέρα από τα χάσματα γνώσεως, η δυσκολία στην κατανόηση των δεδομένων της όψιμης τέχνης του Βυζαντίου και των περί αυτό περιοχών οφείλεται σε ένα προσέτι γεγονός: στην παρουσία στερεοτύπων και ιδεολογημάτων, η ισχύς των οποίων παραμένει μεγάλη στα Βαλκάνια, για λόγους ιστορικούς. Ως γνωστόν, η χρήση στερεοτύπων και ιδεολογημάτων προηγείται συνήθως της επιστημονικής αλήθειας, νοούμενης ως ελέγχου των πραγματικών δεδομένων. Όταν αυτό συμβαίνει, η δυνατότητα καθαρής και απροκατάληπτης οράσεως αποκλείεται εκ προοιμίου. Εξαιρέτως δε όταν η στερεότυπη ερμηνεία αφορά στην τεχνοτροπία, της οποίας το τρέχον μεθοδολογικό σύστημα είναι ανεπαρκές, οικτρώς υποκειμενικό και δεκτικό υστερόβουλης χρήσεως.
Τα ερευνητικά τούτα προβλήματα θα οδηγήσουν τον γράφοντα στη σύνταξη ενός “στέμματος”, ορθής χρονολογικής και στιλιστικής κατατάξεως των εκ των μέσων του 12ου αιώνα και εντεύθεν εικαστικών έργων, προκειμένου να αντληθούν και να αξιοποιηθούν οι μαρτυρίες που αυτά «εσωκλείουν».__________________________________________________________________________________________________________________________________
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η «τέχνη της Κωνσταντινουπόλεως»: εύρημα ή γεγονός;
Παράγοντες διαμορφώσεως του χαρακτήρα της ύστερης τέχνης του Βυζαντίου. Η αναδρομή στην Αρχαιότητα
Παράγοντες διαμορφώσεως του χρακτήρα της ύστερης τέχνης του Βυζαντίου. Η συμβολή της Δύσεως και της σταυροφορικής Ανατολής
Το κράτος της Νίκαιας ως κέντρο δημιουργίας της «παλαιολόγειας» ζωγραφικής
ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ
Η ζωγραφική στο Βυζάντιο και την «Περιφέρεια» μετά το 1150
Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΚΟΜΝΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΗΣ «ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΕΙΑΣ» ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑΣ
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ
Ο ΜΙΧΑΗΛ Η’ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Η RENOVATIO ARTIUM
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΥ Β’ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ
Η κυριαρχία του μητροπολιτικού κλασικισμού
Η «ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ»
Η «ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ»
Η «ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΜΙΣΤΡΑ»
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΜΦΥΛΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ (1321-1354)
Ο αγώνας για την κατάκτηση της πραγματικότητας και η ματαίωσή του
Η ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΙΣΜΟΥ
Η ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΟΔΗΓΗΤΡΙΑΣ ΣΤΟ ΜIΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΣΥΝΟΨΗ. ΥΣΤΕΡΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΤΕΧΝΗ – ΥΣΤΕΡΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ VISIO MUNDI
ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ__________________________________________________________________________________________________________________________________
ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Μ. ΒΑΦΕΙΑΔΗ
Ο Κωνσταντίνος Βαφειάδης είναι Ιστορικός της Βυζαντινής τέχνης, απόφοιτος τριών Πανεπιστημίων, της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών των Αθηνών, του τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Παν/μίου Θεσσαλονίκης και του τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Ιστορίας της τέχνης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές του σπουδές αφορούν κυρίως στη Βυζαντινή Αρχαιολογία, αντικείμενο για το οποίο εκπόνησε διδακτορική διατριβή (2004) και για το οποίο ασκεί μεταδιδακτορική έρευνα (PostDoc) στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.Ο Κ. Βαφειάδης έχει διδάξει Ιστορία της Τέχνης (ως Λέκτορας, Π/Δ 407) στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και στο τμήμα Γραφικών και Καλλιτεχνικών Σπουδών του ΤΕΙ Αθηνών (2006-2009), καθώς και Βυζαντινή Αρχαιολογία στο τμήμα Φιλολογίας του Παν/μίου Αχαϊας και στο τμήμα Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών.
Η επιστημονική του δραστηριότητα περιλαμβάνει συμμετοχές σε ερευνητικά προγράμματα, ανασκαφές και συνέδρια, καθώς επίσης συγγραφή αυτοτελών μελετών, δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, αλλά και επιφυλλίδες στον ημερήσιο τύπο. Συμμετέχει επίσης ενεργά στα καλλιτεχνικά δρώμενα της χώρας με διαλέξεις, εκθέσεις, εικονογραφήσεις δημοσίων κτηρίων και ιερών ναών, με εικαστικές παρεμβάσεις (Murals) αλλά και με δοκίμια που αφορούν κυρίως στην τέχνη και τις σύγχρονες εφαρμογές της.
SKU: n/a -
Μελέτες, Νέες Κυκλοφορίες, Πανεπιστημιακά
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Πρόκειται για το πολύτιμο εκείνο διδακτικό εγχειρίδιο που χορηγούνταν στους φοιτητές της Σχολής Αρχιτεκτόνων του Α.Π.Θ. στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχιτεκτονικής Μορφολογίας. Με αυτό οι φοιτητές εισάγονταν στη μελέτη της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής, χρησιμοποιώντας όλο το πλούσιο υλικό του (πηγές, περιγραφές, σχέδια) ως πηγή αυτογνωσίας και μαθητείας, αλλά και έμπνευσης για τις μελλοντικές αρχιτεκτονικές τους δραστηριότητες. Τα γραμμικά σχέδια του βιβλίου (κατόψεις, όψεις, τομές, αξονομετρικά, αξονομετρικές τομές) προέρχονταν εξάλλου, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, από τις αποτυπώσεις και εργασίες φοιτητών παρελθόντων ετών, δημιουργώντας μια μακροχρόνια παράδοση ως προς το σχεδιασμό και την απόδοση των οικοδομικών στοιχείων και των λεπτομερειών των ιστορικών κτιρίων που διατηρήθηκε στη Σχολή Αρχιτεκτόνων της Θεσσαλονίκης ως τη δεκαετία του 2010.
SKU: n/a
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ
-
Μουσική Βιβλιοθήκη
PINK FLOYD
Αυτό που θα διαβάσετε στις επόμενες σελίδες είναι μια προσπάθεια γνωριμίας με τα δέκα χρόνια που έκαναν τους Pink Floyd διάσημους, με μια σειρά από ολοκληρωμένα, κόνσεπτ έργα. Είναι γνωστό ότι η στιχουργική δουλειά του Roger Waters στάθηκε ένας από τους βασικούς παράγοντες στην καλλιτεχνική επιτυχία των έργων αυτών. Η μετάφραση έγινε καθαρά νοηματικά, κι έτσι μην περιμένετε να βρείτε μια δουλειά κολλημένη στο λέξη-με-λέξη. Έγινε προσπάθεια ν’ αποδοθεί στη γλώσσα μας η ουσία αυτών των στίχων.
Όσο για το χρονολογικό πίνακα και τη δισκογραφία, έχουν καθαρά εισαγωγικό χαρακτήρα. Δε θα ταίριαζε, νομίζω, να γράψει την ιστορία των Pink Floyd κάποιος που την έζησε από χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά, και μόνο στο τελευταίο της μέρος. 17 χρόνια καριέρα είν’ αυτή…
Στάθης Ν. Παναγιωτόπουλος
SKU: 945-1 -
Μουσική Βιβλιοθήκη, Νέες Κυκλοφορίες
ΟΙ ROLLING STONES ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ
«Ανατρεπτικοί; Και βέβαια είμαστε ανατρεπτικοί. Όμως, όποιος πιστεύει στ’ αλήθεια ότι θα μπορούσε ν’αρχίσει την επανάσταση μ’ένα δίσκο, γελιέται. Πάνω στη σκηνή είμαστε πολύ πιο ανατρεπτικοί.»
-Keith Richard
Το βιβλίο περιλαμβάνει φωτογραφίες, χρονολόγιο και τα τραγούδια τους στα αγγλικά και στα ελληνικά.
SKU: n/a
ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-
-
Ξένη Λογοτεχνία
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Από τον μιναρέ στο βάθος του δρόμου ακούγεται το κάλεσμα για την απογευματινή προσευχή. Στο μπαλκόνι πάνω από τον κήπο, ένα πεντάχρονο αγόρι στέκεται συνεπαρμένο. Τα χέρια του σφίγγουν το κιγκλίδωμα και το κεφάλι με τα ανάκατα ξανθά μαλλιά προβάλλει ανάμεσα από τα κάγκελα του στηθαίου. Ακούει τον μουεζίνη πέρα, μακριά στον ουρανό. Το μελαγχολικό του τραγούδι απλώνεται στη γειτονιά σαν απαλή καλοκαιρινή βροχή. Το μικρό αγόρι βλέπει το τουρμπάνι να κοντοστέκεται για μια στιγμή μετά το κάλεσμα, για να κοιτάξει προς τη Δύση.
Μερικά λεπτά πριν, ο ήλιος έλαμπε πυροκόκκινος πίσω απ’ τα ελαιόδεντρα και χαράκωνε τους καλυμμένους από κλήματα τοίχους του κήπου με μεγάλες άλικες λωρίδες. Το φως διαχεόταν από τα παράθυρα στην άλλη μεριά του δρόμου πάνω στα παρτέρια και τα μονοπάτια και για μια στιγμή η φωτιά στη δύση και η ανάκλαση της στη Ανατολή έκαιγαν με την ίδια ένταση. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή οι σκιές στον κήπο χάθηκαν ως δια μαγείας και τα αντικείμενα έχασαν την υπόσταση τους. Οι φουντωτές φτέρες δίπλα στο πηγάδι, οι τριανταφυλλιές και τα ιεροβότανα, τα πολύχρωμα λουλούδια έγιναν ένα βελούδινο χαλί απροσδιόριστου σχήματος, που ένας εκκεντρικός βαφέας είχε βουτήξει σε ένα δοχείο με όλες τις αποχρώσεις του κόκκινου. (Από το πρόλογο του βιβλίου)
SKU: 578
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-
Ελληνική Λογοτεχνία, Νέες Κυκλοφορίες
Ο ΥΠΟΓΕΙΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
Την εποχή των Παλαιολόγων η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία έχει χαράξει μια αυτοκαταστροφική πορεία και πνίγεται στο αίμα από τις εμφύλιες διαμάχες, τις θρησκευτικές έριδες, τις επιδρομές των Λατίνων και των αδελφών χριστιανών. Στον βάλτο της Καμπανίας, το 1340, ένας γέρος ψαράς, βρίσκει μια γυναίκα βαριά τραυματισμένη. Ποιά είναι; Τι μυστικά κρύβει; Ποια είναι αυτή η ομάδα των ανδρών που αυτοαποκαλούνται Συνετοί, που την περιβάλει; Οι ησυχαστικές έριδες και ο ξεσηκωμός ενάντια στους άρχοντες στην Θεσσαλονίκη από τους Ζηλωτές και μια πλοκή ανθρώπων που προσπαθούν να προστατέψουν μια μεγάλη κληρονομιά από τα μεγάλα ανθρώπινα πάθη, κρυμμένη μέσα στην υπόγεια καρδιά της Θεσσαλονίκης. Μια περιπέτεια αγωνίας και μυστηρίου, που η ιστορική πραγματικότητα μπλέκει με την μυθοπλασία και η φαντασία υπερτερεί της αλήθειας.
SKU: n/a -
Ελληνική Λογοτεχνία
ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΝΤΙΟ ΤΟΥ ΚΟΜΗ ΔΡΑΚΟΥΛΑ
Δύο δίδυμα από τη Θεσσαλονίκη, ο Φίλιππος και ο Αλέξανδρος Έλλις, αποφασίζουν να ταξιδέψουν στα Καρπάθια παρακινούμενοι από την επιθυμία τους να εξερευνήσουν το μυστήριο που εδώ και αιώνες περιβάλλει το «Καταραμένο» Κάστρο του Κόμη Δράκουλα. Η συνάντησή τους με τα ξαδέλφια τους από την Αμερική και την ατίθαση παρέα τους φέρνει τα πάνω κάτω στην ήρεμη περιήγησή τους αφού τους εμπλέκει σε μια απίστευτη ιστορία μυστηρίου στα έγκατα του «Δαιμονισμένου» Κάστρου.
Τα ανεξήγητα γεγονότα, οι διαβολικές συμπτώσεις και τα αλλεπάλληλα τρομοκρατικά χτυπήματα περιπλέκουν ακόμη περισσότερο τα πράγματα ενισχύοντας την πεποίθηση των διδύμων Έλλις ότι το Πνεύμα του Παρεξηγημένου Μονάρχη Βλαντ Τσέπεσι συνεχίζει να πλανάται πάνω από τις κορυφές των Καρπαθίων, στοιχειωμένο από την αχαριστία των απογόνων του, που αρκετούς αιώνες μετά την ένδοξη διακυβέρνησή του, αποφάσισαν να του φορέσουν το χολυγουντιανό στέμμα του βασιλιά – βαμπίρου προκειμένου να προσελκύσουν τους ξένους τουρίστες.
Ποιος ήταν τελικά ο Κόμης Δράκουλας; Ο χαρισματικός ηγέτης που αγαπούσε και προστάτευε τον λαό και τη θρησκεία του από τους βαρβάρους επιδρομείς ή μήπως ο απόλυτος βασιλιάς τιμωρός που αντλούσε την εξουσία του μέσα από τη φρίκη των δημοσίων εκτελέσεων και των απάνθρωπων βασανιστηρίων; (Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)SKU: 516 -
Ελληνική Λογοτεχνία, Νέες Κυκλοφορίες
ΞΕΧΕΙΛΙΣΜΑ ΚΑΡΔΙΑΣ
Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας δεν είναι τίποτε άλλο, παρά η κατάθεση της προσωπικής μου μαρτυρίας. Στις σελίδες που ακολουθούν, ξεδιπλώνονται εμπειρίες και βιώματα που γεννήθηκαν κατά τη συναναστροφή μου με πρόσωπα της οικογένειάς μου αλλά και του ευρύτερου φιλικού μου περιβάλλοντος. Όλα αυτά μετουσιώνονται σε στίχους και αυτοί με τη σειρά τους σ’ένα αντίδωρο ευγνωμοσύνης και αγάπης!
SKU: n/a -
Ελληνική Λογοτεχνία
ΙΡΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Προσπαθούσε να ανάψει το φιτιλάκι της πατριδογνωσίας. Δεν τα κατάφερε και το έγλειψε για να το υγράνει. Η φλόγα εξημέρωσε τον φόβο του κόσμου που έμοιαζε σαν αυτιστικό παιδί. Η ηχοφοβία αντιλάλησε στο παραμιλητό του. Άρπαξε το βυζί της μέρας και ρουφώντας τη ξελογιασμένη φωτεινότητα απόδιωξε την αιχμαλωσία των παιδικών χρόνων…
Βουτάς στη λίμνη, φτάνεις μέχρι το λαιμό, κολυμπάς, βγαίνεις απέναντι. Στεγνώνεις ακούγεται σούσουρο, όλη η λίμνη αποξηραίνεται και από τις φλέβες της ξεπετάγεται πελώριο λελέκι συνοδεία κρουστών. Ο θόρυβος καταλαγιάζει, αρχίζει το τρέμουλο της ξηρασίας. Στη δίψα σου επάνω χώνεις τα χείλη σου στον ουρανό. Δεν ακούς τίποτα, μόνο τη ψαλμωδίατης παλινόρθωσης αποκαθιστάς…(Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)SKU: 503 -
Ελληνική Λογοτεχνία
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΚΑΒΑΦΗ
Η πόλις
Η σατραπεία
Σοφοί δε προσιόντων
Μάρτιαι ειδοί
Τελειωμένα
Απολείπειν ο θεός Αντώνιον
Ο Θεόδοτος
Μονοτονία
Ιθάκη
Όσο μπορείς
Τρώες
Ο Βασιλεύς Δημήτριος
Η δόξα των Πτολεμαίων
Η συνοδεία του Διονύσου
Η μάχη της Μαγνησίας
Η δυσαρέσκεια του Σελευκίδου
Οροφέρνης
Αλεξανδρινοί Βασιλείς
Φιλέλλην
Τα βήματα
Ηρώδης Αττικός
Τυανεύς γλύπτης
Λυσίου γραμματικού τάφος
Ευρίωνος τάφος
Ούτος εκείνος
Τα επικίνδυνα
Μανουήλ Κομνηνός
Στην εκκλησία
Πολύ σπανίως
Του μαγαζιού
Ζωγραφισμένα
Θάλασσα του πρωιού
Ιωνικόν
Στου καφενείου την είσοδοΜια νύχτα
Επέστρεφε
Μακρυά
Ομνυεί
Επήγα
Πολυέλαιος
Απ’ τις εννιά
Νόησις
Ενώπιον του αγάλματος του Ενδυμίωνος
Πρέσβεις απ’ την Αλεξάνδρεια
Αριστόβουλος
Καισαρίων
Η διορία του Νέρωνος
Εις το επίνειον
Ένας θεός των
Λάνη τάφος
Ιασή τάφος
Εν πόλει της Οσροήνης
Ιγνατίου τάφος
Εν τω μηνί Αθύρ
Για τον Αμμόνη, που πέθανε 29 ετών, στα 610
Αιμιλιανός Μονάη, Αλεξανδρεύς, 628-655 μ. Χ.
Όταν διεγείρονται
Ηδονή
Έτσι πολύ ατένισα
Εν τη οδώ
Η προσθήκη του καπνοπωλείου
Πέρασμα
Εν εσπέρα
Γκρίζα
Κάτω απ’ το σπίτι
Το διπλανό τραπέζι
Θυμήσου, σώμα
Μέρες του 1903
Φωνές
Επιθυμίες
ΚεριάΈνας γέρος
Δέησις
Η ψυχές των γερόντων
Το πρώτο σκαλί
Διακοπή
Θερμοπύλες
Che fece… il cran rifiuto
Τα παράθυρα
Τείχη
Περιμένοντας τους Βαρβάρους
Απιστία
Η κηδεία του Σαρπηδόνος
Τα άλογα του Αχιλλέως
Ο ήλιος του απογεύματος
Να μείνει
Των Εβραίων (50 μ.Χ.)
Ίμενος
Του πλοίου
Δημητρίου Σωτήρος (162-150 π.Χ.)
Είγε ετελεύτα
Νέοι της Σιδώνος
Για νάρθουν
Ο Δαρείος
Άννα Κομνηνή
Βυζαντινός άρχων, εξόριστος, στιγουργών
Η αρχή των
Εύνοια του Αλεξάνδρου Βάλα
Μελαγχολία του Ιάσωνος Κλεάνδρου ποιητού εν
Κομμαγηνή 595 μ.Χ.
Ο Δημάρατος
Εκόμισα εις την τέχνη
Από την σχολήν του περιωνύμου φιλοσόφου
Τεχνουργός κρατήρων
Υπέρ της Αχαϊκής Συμπολιτείας πολεμήσαντες
Προς τον Αντίοχον Επιφανή
Σ΄ένα βιβλίο παληό-
Εν απογνώσειΟ Ιουλιανός, ορών ολιγορίαν
Επιτύμβιον Αντιόχου, βασιλέως Κομμαγηνής
Θέατρον της Σιδώνος (400 μ.Χ.)
Ο Ιουλιανός εν Νικομηδεία
Ήλθε για να διαβάσει
Πριν τους αλλάξει ο χρόνος
Το 31 π.Χ. στην Αλεξάνδρεια
Ο Ιωάννης Καντακουζηνός υπερισχύει
Τέμεθος, Αντιοχεύς 400 μ.Χ.
Από υαλί χρωματιστό
Το 25ον έτος του βίου του
Εις ιταλικήν παραλίαν
Στο πληκτικό χωριό
Απολλώνιος ο Τυρανεύς εν Ροδω
Η αρρώστια του Κλείτου
Εν δήμω της Μικράς Ασίας
Ιερεύς του Σεραπίου
Μέσα στα καπηλεία
Μεγάλη συνοδεία εξ ιερέων και λαϊκών
Σοφιστής απερχόμενος εκ Συρίας
Ο Ιουλιανός και οι Αντιοχείς
Άννα Δαλασσήνη
Μέρες του 1896
Δύο νέοι, 23 και 24 ετών
Παλαιόθεν Ελληνίς
Μέρες του 1901
Ουκ έγνως
Ένας νέος της τέχνης του λόγου στο 24ον έτος του
Εν Σπάρτη
Εικών εικοσιτριετούς νέου καμωμένη από φίλον του ομήλικα, ερασιτέχνην
Εν μεγάλη ελληνική αποικία 200 π.Χ.
Ηγεμών εκ δυτικής Λιβύης
Κίμων Λεάρχου, 22 ετών, σπουδαστής ελληνικών γραμμάτων (εν Κυρήνη)
Εν πορεία προς την Σινώπην
Μέρες του 1909, ’10, και ’11Μύρης Αλεξάνδρεια του 340 μ.Χ.
Αλέξανδρος Ιανναίος, και Αλεξάνδρα
Ωραία λουλούδια και άσπρα ως ταίριαζαν πολύ
Άγε ω βασιλεύ Λακεδαιμονίων
Στον ίδιο χώρο
Ο καθρέπτης στην είσοδο
Ρωτούσε για την ποιότητα
Ας φρόντιζαν
Κατά τες συνταγές αρχαίων Ελληνοσύρων μάγων
Στα 200 π.Χ.
Μέρες του 1908
Εις τα περίχωρα της ΑντιοχείαςSKU: 450